Äntligen!

Ja är så jäkla glad nu. Jag har fått jobb! YEs äntligen. Va ju på intervju i fredags på Mcdonalda ocg igår morse ringde han att jag fick det!=) Fy fan va gött, pengar!
Så jag börjar om två veckor ungefär. Å ja e så glad=)

Så igår firade jag ordentligt med tjejerna och svängde mina lurviga på hotelle. Skitkul va de! Tack flickor för en skitkul kväll!

Blir ingen ny design iaf inte nu, Rebecca som skulle göra den har nu som de flesta andra börjat tagit betalt, vilket jag absolut tycker är helt rätt eftersom de lägger ner mycket tid och jobb på det och priset kan det absolut vara värt men jag känner att jag lägger hellre dom pengarna på andra saker.

Det kliar ordentligt i mina shopping fingrar nu oxå, men jag måste vänta tills jag börjar jobba, men då ni är det mycket som står på min lista. Och .högst upp står ett par ljusa, stentvättade jeans leggings
Så nu ska ja drömma mig runt på lite klädsidor här på internet, innan jag ska vara barnvakt åt Lucas.


                                                   Puss å Hej! 

Kommentarer
Postat av: jenna

Grattis hörru:) fan va gött.. inge fel när pengarna börjar rulla in. inge fel o få jobb på sitt favorit matställe heller hehe;) puss

2009-02-09 @ 12:25:19
Postat av: Virre

Jenna: Tack tack=) A så jäkla gött de va inte en dag för tidigt. Hahah precis, de värsta är att ja kommer väll börja rulla fram nu:P

2009-02-09 @ 21:28:45
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0