Ändrade Planer!

Trodde resten av dagen skulle fortsätta i soffan men så blev de inte. Fick me mej Älsklingen ut på en promenad. Vi gick hem till hans mamma och skulle hälsa på en sväng men dom va inte hemma ¨så vi väntade en stund men de kom inte så vi gick igen. Då tog vi en sväng förbi affären och handlade me lite tacos och gott till våran myskväll imorgon.

Jag tänkte faktiskt tjuvstarta lite ikväll med lite gott till filmen ja ska kolla på kl 21. Dukez of hazzard på 6an. Ja e ju lite efter alla andra så ja har faktiskt aldrig sett den. Ni vet den med Jessica Simpson där hon bantade ner sig så till rollen.

Älsklingen och jag har legat och mys i soffan nu sen vi kom hem och han ska strax dra iväg på träning. Så medans ja väntar på att han kommer tillbaka så kollar ja på Du är vad du äter. Usch skulle aldrig klara av att äta sånt dom gör där. Visst en del är ju sånt som är gott, som i dagens program med granatäpple, fetaost, lammkött å sånt. Men bönor och linser och sånt de är inte min grej.Då tror jag mer på att man kan äta vad man vill i lagom mängd och röra på sig.

Ska fortsätta kolla nu å sen ska ja göra varma mackor i ugnen tills han kommer hem=)


                                               Puss Puss

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0