4,5 år

Idag den 25:e Februari har jag och Mattias varit ett par i 4,5 år!
Tack älskling för att jag får vara din.
Du gör mitt liv värt att leva<3

                          
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen på jobbet gick faktiskt bra. Först när han gick igenom och visade så kändes det som att jag aldrig skulle lära mig och klara av det där, men efter att ha fått provat och gjort det några gånger så gick det bra.
Ska jobba första dagen redan på lördag, skulle inte ha börjat på schemat förens nästa lördag annars men jag fick tid redan på lördag. Så då jobbar jag ett par timmar innan de blir FEST!

Imorgon ska jag bege mig till stan och möta upp de andra för att inhandla födelsedagsbarnets present.;) En perfekt present tycker jag!=)

Så tänkte jag visa mina senaste tillskott i garderoben som jag lovade: ( ursäkta den dåliga kvaliten)

 Kavajen med stort K. Längre modell och helt enkelt skitsnygg

 Mintgrön kort jacka med flätade detaljer

 Omlott nertill och rynk på ena sidan, syns dock inte. Men närbilden visar
                                                                                       att det är spets tyg över hela klänningen.

 Och dessa ursköna byxor i haremsmodell. Kommer lätt bli mina favoriter slappa dagar i 
                                            sommar.

Kavajen kommer från Jon och Jonna och är av märket VILA
Och resten kommer från H&Ms webbshop.

Oj det blev ett långt inlägg men nu är det slut. Väntar på att mannen min ska komma hem från träningen så att vi kan kolla på filmen han hyrde förut. MysPys!

                                                                       Go Natt 

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till er!!!

2009-02-26 @ 06:43:01
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Virre

Tack snälla=)!

2009-02-26 @ 12:27:58
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0