Sun is shining

Nyss hemkommen från jobbet och sitter å äter grillat från igår. Lika gott idag kan ja säga=)
Åkte förbi mamma en svän men hon va nte hemma så ja åkte hem å käka istället.
Ska kolla lite på tv tills Mattias kommer hem så ska vi gå ut på promenad. Så jäkla gött väder, man blir så glad=)
Sen ska ja även köra en 30minutare på orbitreken. Tänkte ju gå på Mrl men min ekonomi räcker inte till kände jag så ja kör på min gratos träning här hemma, den funkar lika bra=)

Så måste ja säga Grattis Till min syster och den nya lägenheten klart ja hjälper dig på fredag!

Fick även förfrågan om Tacomys på Onsadag. Sounds Great! Kanske ska ta å svara på smset oxå:P

Hade halvtidsprov idag på utbildningen oxå. Gick bra faktiskt. Vi fick svara på frågor utan hjälp av instranet å så å bara kolla vad vi kom ihåg å de va faktiskt en hel del. Trodde jag inte men de hade allt fastnat massor. Känns skönt!

Nee nu hoppas ja att mattias kommer snart så vi hinner gå medans de fina vädret fortfarande är framme. 

                                                     Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: jennie

va mysigt med tacomys!

2009-04-06 @ 18:55:10
Postat av: Virre

Jennie: Japp det är fina grejer det=)

2009-04-07 @ 21:38:33
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0