Stormsteg mot vår

Idag när jag var ute å gick efter jobbet såg jag tussilago på flera ställen. Tog en bild där jag lyckades få med vitsippor oxå! Våren kommer med stormsteg om den kanske inte redan är här:P

              
Jättedålig bild men man kan skymta gula prickar och lite grönt högst upp på bilden som ska föreställa vitsippor:P
Hahaha

Efter min promenad gick ja iaf och mötte upp min kära familj hemma hos jessica för att sen käka pizza ihop på Ciao Ciao. Jättemysigt=)

Nu sitter jag nyduschad i soffan framför datorn en sväng. Måste packa ihop grejer snart eftersom jag drar till örebro imorgon efter jobbet för fest 1 av 2 =). Å de ska inte dröja för de blir å lägga sig tidigt ikväll för imorgon bitti halv sex ska ja upp å skjutsa Mattias som åker på träningsläger över helgen=( Buhu hur ska ja klara mig??!!
Får krama å puss han ordentligt ikväll.

                     Så imorgon hörs vi nog inget utan ni får stå ut till Lördag;) kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0