Storhandling

Kom jämnt nyss hem från storhandling. Å så SKÖNT!!!!! att jag kunde betala den här gången! Bäst att passa på medans man kan....

Förövrigt är jag så glad att det är kortvecka och jag är ledig på fredag. MIn räddning den här veckan iaf, får se hur jag ska genomlida de andra:S

Sitter iaf å käkar makaroner och falukorv som älskling har lagat idag. Han är ju hemma å e sjukskriven stackarn=( så det är han som lagar maten ett tag=)

Så jag ska ta å käka upp det här innan ja tar på mig skorna å går hem tlll mamma å hälsar på. Älskade mamma, min absolut bästa vän som förstår jämnt och som jag kan prata om allt med. Love you Mum<3

                                                                   Nee äta upp va de

                                                       

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Trivs du inte på TC eller är det bara allmänt jobbigt med traniee och så?

2009-04-28 @ 23:15:03
URL: http://tikkatikkatini.webblogg.se/
Postat av: amanda

virre, vart är uppdateringen ? ;)

2009-05-06 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0