Söndag Eftermiddag

Blev inge vidare med bloggen ihelgen heller.

Fredagen blev jättelugn och spenderades i soffan med mamma och Amanda.

Gårdagen bjöd på tjejfest hemma hos min kusin Jennie och efter det utgång.
Festen var riktigt trevlig men statt sög som aldrig förr.

Idag sov ja till 14.20!!!! Sedan dess har jag gjort det skinande rent här hemma så nu är det bara tvätthögen som jag fortfarande håller på och betar av.
Ja vill åka in till Maxi och köpa en grill och grilla ikväll, har t.o.m tvättat av vårat bord och stolar ute ifall att. Tycker de är så jäkla gött att de har blivit bättre väder och då blir jag ju så klart skit sugen på grillat!! Men vi får väll se, ser inte så ljust ut.

Annars ska ja snart bege mig ut på en promenad och köpa med mig ostbågar tror ja?! till Van Veteren filmen på 4:an ikväll.

Ny vecka imorgon och de ska bli en nyttig vecka, förra var katastrofal! Ska iaf försöka nu Mån,Tis,Ons och torsdag för sen är det långhelg och påsk å då kan man inte hålla igen;) Ska försöka pallra mig iväg på MRL imorgon och något mer pass i veckan oxå.

jaja nog me gegga ska kolla om tvätmaskinen är klar.

                                                  Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart äre du har fått jobb på Transcom? Tele2? BBB? Viasat?? Har du kört igång å jobbat enl chema än? :D

2009-04-05 @ 22:52:09
URL: http://tikkatikkatini.webblogg.se/
Postat av: Virre

Alexandra: På tele2 å ne ja går hundra% utbildning i två veckor till och sen traine i 4 veckor innan ja börjar på schema.

2009-04-06 @ 17:43:02
URL: http://virredirre.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ahaa.. :D okeej. :) Tycker du det funka bra med utbildningen? Jag tyckte den va svår, eller iaf å lära sig alla sidor å tangentkommandon osv.. men men, kanske söker dit igen om ja inte hittar nåt nytt snart.

2009-04-07 @ 17:37:32
URL: http://tikkatikkatini.webblogg.se/
Postat av: Virre

Alexandra: Ja det tycker ja allt. Hade halvtidsprov igår å det gick skitbra faktiskt=) Ja de e ju ett jobb iaf:P

2009-04-07 @ 21:37:50
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0