Sjuk

Fan va dålig ja har blivit på å sköta bloggen, men den här gången har jag faktiskt en ursäkt. har ju blivit sjuk så klart=( Så två dagar hemma från jobbet nu. Har skitont i halsen så ja spydde t.o.m igår morse=(

Ska uppdatera lite då:

Lördag: Hur kul som helst, det tackar jag för mina älsklingsbrudar=) Å tack för nattsällskapet johanna;)

Söndag: Blev det sovmorgon. Sen cykla vi ner till pizzan och delade på en kebabrulle till frukost. Mmm finns ingen godare dagen efter frukost=)
Sen fick ja åka å hämta min man som äntligen kom hem. Alltså han var bara borta 2 dagar men ja sakna honom som sjutton ändå!! Å han kunde man ju börja fundera på vad han hade varit på för sorts läger?! hörde rykten om att han låg däckad kl tio på kvällen efter att ha lagt en pizza?!
Sen grillade vi iaf och var barnvakt åt lucas ett par timmar medans Jessica höll i sin vattengympa som hon gör varje söndag.

Måndag: Jobb, besök på vårdcentralen,lagade korvstrogganoff, putsade fönster medans jag väntade på att mattias skulle komma från gymmet så att vi kunde gå ut å gå, tvättade två maskiner och kollade lite på tv innan ja slocknade.

Tisdag: Sjuk sov hela dan orkade inget annat

Idag: Sjuk men idag orkade ja iaf slå igång datorn:P Ska orka göra köttbullar sen oxå...

Resten av veckan blir det jobb och till helgen får ja se vad de blir. Har fått många bud nu men får se.

                            
                                                          

Lördags outfiten som jag lovade att ni skulle få se, va dock snyggare på men det får ni se bild på nån annan gång:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0