Mätt och belåten

Nu är jag mätt och belåten. Kom hem från en långpromenad nyss med Mattias och har precis ätit hans goda wok, så nu är jag mätt och belåten.

Blev en sen promenad idag för jag och mamma drog in till Maxi efter jobbet.
Köpte massa påskmat men även lite annat roligt:

Mascara
Kajal
Hårinpackning
Nattlinne
2 böcker. Va ju på Män som hatat kvinnor ni vet här om dan på bio och nu köpte jag de två andra böckerna:
Flickan som lekte med elden och Luftslottet som brann.

Imorgon Blir det Tacomys med brudarna efter jobbet och på torsdag blir det flytt för hela slanten efter jobbet.
Det kommer bli kanon syrran;)

Nee en snabb dusch nu å sen ska jag krypa ner i sängen och börja läsa=) Tv:n är ändå okuperad av hockey!

                                               God Natt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0