Helgen snart över!

Nu sitter jag och kollar på Färjan och myser med chips och dipp innan det blir vardag imorgon.

Idag har jag varit på kalas till min mormor som fyller år imorgon. Grattis=)
Och vart ute på cykeltur med Jessica och Lucas. fan vilken usel kondition man har. Hahaha minsta uppförsbacke å man är helt slut.

Igår blev det en tjejdag i öret med shopping för hela slanten.
Jag fick med mig en skitsnygg klänning hem som ni får se på till helgen och nya party skor till det
Köpte även dom snygga ljusa shortsen från gina  som jag har visat i ett annat inlägg och en ljusrosa tischa.
Ett par solglasögon och mina efterlängtade gladiatorsandaler.
Så nu är ja fit for fight med våren=)

Påskafton bestod av sol och grillat.
Senare kom massa kompisar och dom drack öl och drog på statt, jag tog nån öl men stannade hemma när dom gick.
Jag ska ju ha dubbelhelg nu till helgen så jag sparade mig till det=)

Fredag blir det Örebro och utgång med min tjejmaffia utbildningsgrupp
Och på lördag blir det 20 års fest/ Inflyttningsfest hos världens bästa Petra=)

Nee tillbaks till soffmyset innan man måste dänga sig i säng för jobb imorgon.

                                                    Puss & Kram
                
                
                
                                                            Min påskmiddag

Kommentarer
Postat av: Petra

sv: vi kan ta det nån dag..vill inte ta över internet åså :)

2009-04-13 @ 23:19:19
URL: http://htt://peetran.blogg.se
Postat av: Virre

Petra: ne de e klart!

2009-04-15 @ 20:02:25
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0