HELG!

Först å främst vill ja börja med ett grattis inlägg för Petra som blev 20år i onsdags! Grattis Gumman=)



Hipp Hipp Hurra HUrra Hurra HURRA!!!
Så det blev ju tacomys och presenter hos henne i onsdags fram till läggdags.

Igår blev det flytt, flytt ,flytt, flytt. Direkt efter jobbet och fram till halv tolv när jag å älskling åkte hemåt.

Jag kan bara säga att jag är KÄR! Guuud vilken fin lägenhet, jag älskar den. Stor, öppen, stora fönster, fräsch, den hade värkligen allt. Så nu käkar vi lite frukost innan vi beger oss ner dit igen.
Älskling ska iväg å spela match och jag ska hjälpa till och plocka grejer i lägenheten.
Sen ikväll blir det påskmiddag med grillat hos svärmor=) Mumms!

                                   På me lite kläder nu, för jag längtar fan ner till Jessicas nya lya=)

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha , du kunde inte hittat en snyggare bild va ?! ;) men faaan vad jag saknar allt omkring bilden!!

2009-04-12 @ 00:36:28
URL: http://peetran.blogg.se/
Postat av: Virre

Petra: Du e ju skitsnygg=D Så sjukt lik Malin!!!

Du ja me gumman. Du å ja på lördag;)

2009-04-13 @ 20:51:47
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0