En fredagskväll i öret

Ojojoj vilken kväll alltså. Våran roadtripp började efter jobbet när vi åkte runt till alla och hämtade grejer och ett stopp vid systemet. Sen drog vi vidare till örebro där vi gjorde ett stopp på coop å köpte chips å sånt innan vi kom hem till Maja.
Där började vi göra oss iordning och beställde hem pizza och började dricka.
Det blev ett par för många tequila för vissa,( jag har ju lärt mig min läxa redan när det gäller tequila lr hur Petra;) )
Så för min del var det ju lungt. hahaha

Men som sagt för andra var det värre och med en handväska mindre( jag lånade ut min att spy i istället för att hon skulle spy i taxin)hahaha och skittrött, hämtade mamma mig vid busstationen och jag slockande som en stock när jag kom hem.

Nu är det dags att börja göra sig iordning för nästa party. Petras 20års fest står ju på schemat ikväll. Jag har styrt upp med ny klänning, nya skor och sprit. Så det kan nog inte bli annat än lyckat=)

                                                                            Ses vi på statt?


                      

                      Ett litet missöde igår. Maja tappade shot glaset i Sabinas Vinglas hahaha

Kommentarer
Postat av: Sabina

herregud vilken kväll virre... :P

2009-04-19 @ 20:05:27
URL: http://osoloko.blogg.se/
Postat av: Virre

Sabina: Hahaha men de va ju kul som fan=)

2009-04-22 @ 15:59:07
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0