De Senaste Dagarna...

Tänkte passa på att uppdatera er lite om de senaste dagarna. Som sagt man hinner inte skriva lika många inlägg längre:P

Tisdagen: Blev ingen bio med mamma utan det blev födelsedagsfirande för min syster igen! =)

Igår : Direkt efter jobbet åkte vi och hämtade Dalla och drog in till Örebro för Mattias skulle Tatueras. 2,5 timme senare ser han numera ut så här:


När vi åkte därifrån var vi så hungriga eftersom vi inte hunnit äta något efter jobbet så vi stannade på Mcdonalds i örebro och käkade innan vi åkte hem till Karlskoga igen.

Idag: Nästan direkt efter jobbet har mamma och jag haft en riktig myskväll.
Hon hämtade mig och det blev Äntligen!!!!! bio.
Män som hatar kvinnor. Ja vet ja är dyng efter men fan va bra den va!!!
Sen åkte vi och delade på en pizza och jag kom nyss hem nu.
Ja har sagt det förr men ja kan aldrig säga det för många gånger: Jag Älskar Dig Mamma<3

Imorgon är det fredag å guuuuud va skönt! Å ja är ledig hela helgen åter igen å guuuud vilka sovmornar jag ska ta!

På tal om sovmornar så för att det inte ska bli en ofrivillig sovmorgon imorgon ska ja dänga mig i säng nu.

                                                            Hörs imorgon igen, Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sjklart solar jag o myser gott :)

2009-04-03 @ 17:01:59
Postat av: Karin

Sjklart solar jag o myser gott :)

2009-04-03 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0