Tisdag!

Vaknade lite tidigare idag så gjorde mig iordning lite frukost o klädde på mig,tänkte gå hem till mamma men vilka mötte ja inte utanför mitt hus om inte mammsen å syrran å lucas!
Så ja följde me hem till Jessica å lagade mat!

Schnitzel, klyftpotatis(hemmagjorda) å gröna ärtor Mmmm va gott!

Sen åkte ja å jessica å sola.
Å nu har ja precis duschat efter att ja å älsklingen precis kommit hem efter våran promenad:)

Kollar lite på Idol medans ja väntar på nästa program.......Främmande Fågel! det får ni j inte missa!

Imorgon blir de nog lunch me Sari:) Sen drar nog ja å Mattias in till örebro en sväng, bilen är ju trasig så han va tvungen å köpa nån ny del på biltema å ja vill köpa en hylla på Ikea att ha alla filmer i:)

Imorgon 17/9 kommer även nya Irene Huss ut på hyrfilm oxå, men den hinner man väll aldrig hyra:(
Ni har väll inte missat Kriminalfilmerna om Irene HUss, helt klart i klass med Beck!


Irene Huss 3: Nattrond    Irene Huss 6: Guldkalven   Irene Huss 2: Den krossade tanghästen    Irene Huss 4: Glasdjävulen  Irene Huss 5: Eldsdansen
 
                                 Den här
                                 kommer ut
                                  imorgon!


Absolut dagens film tips!



Ne nu ska lägga mig till rätta i soffan för snart börjar de:D



                          Sov Gott!


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0