Seg!!!

Fan va seg ja är idag då:S känner mej inte alls hundra...


kan iaf stryka en sak på min lista:  * Sova länge check!

ligger just nu å mojjar i soffan o kollar på bästa kanalen: DISNEY CHANNEL!!!:)
medans ja fixar lite bra städmusik! skjuter upp det där med städningen tills lite senare.

Vill oxå bara säga hur jävla mycket ja ÄLSKAR min mattias!<3 Igår kom han å hämta mig från jobbet, vi åkte hem han lagade mat å inte vilken mat som helst utan kött, klyftpotatis, bearnisesås och vitlöksbröd!!! HUR GOTT SOM HELST! precis va ja va sugen på!
Han tände ljus o hade köpt chips å dipp som vi skulle mysa me!!:)
Han vet precis hur han ska göra för att ja ska bli glad, han kan mej utantill å de är det ja tycker är så underbart!

Vi för alltid Babe!<3

En sista fettisdag för den här veckan, för idag tar vi upp vårat nya liv igen!
Började me att äta havregrynsgröt till frukost förut! Nyttigt eller hur?!

Ne nu ska ja nog kolla på nån film å vila mig lite så ja kan averka iaf några punkter på min lista, men man vill ju inte bli sjuk heller å då ska man vila har min mamma lärt mig!:)


                                          Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0