Oops ja råka!

oops ja råka visst gå in på Hm en sväng när ja hade vart på banken å ja råka visst hitta ett par byxor, ett linne en bh och ett par trosor:P Oops!!!! Men lika glad är ja för de!:)

Sen gick ja även till telia och fixade en spärr så ja inte behöver få sånna där överaskande höga mobil räkningar igen! Försökte även få reda på hur man lägger in bilderna på datorn men ja hade ju inte usb kabeln me mig så ja får gå dit imorn igen.

Skjutsa mannen sedan åkte ja hem så kom flickorna:) Drog en sväg till nya coop för att se om de hade singstar skivor där men de hade endast en dålig så ja å johann a drog till Maxi istället å där hitta ja den bästa:) Så nu kollar vi på Idol sen blir de sjunga av för hela slanten!!!:D Hahaha va så länge sen eftersom den gammla gick sönder:(.

Btw fanns dom fyra sista beck filmerna som ja behöver för att ha en komplett samling på coop, men de blev 400 spänn o hur mycket ja en ville så kunde ja inte köpa dom så ja tänkte att ja kanske kunde bli sponsrad med två o så kunde ja köpa två själv!? Måste unersöka den möjligheten:)

                                                            Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi Du slår mig lätt i shopping, o jag trodde jag va grym =P Haha

2008-09-05 @ 21:11:36
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0