Måndags Göra!

Sitter på jobbet idag oxå å jobbar till åtta ikväll. Så blir inte så mycke mer idag än att åka hem sen å äta å kolla lite på TV innan ja slocknar som ja gjorde igår!

Imorgon därimot har jag massa saker jag måste göra!

* Plocka rätt på kläder o sakerDammsuga och torka golv

* Tvätta

*Laga mat, nån riktigt god husmanskost ska ja göra:)

*Bädda rent i sängen

* Plocka upp alla äpplen i trädgården

*Plocka allmänt på gården

*Handla? Har inte ens vart hemma så ja vet hur de ser ut i kylskåpet:S

*Sova Länge!!!

*Träna på min orbitrek och ta me mig M ut på en promenad

Nu ska vi se imorgon hur mycket ja kan stryka på min lista!!! Ni följer väll fortsättningen?!;)

Har dessutom funderat på om ja ska lägga upp ett schema här på bloggen på min träning!? va tycker ni om de?
Där ja sen varje dag kan redogöra om ja verkligen har gjort de eller inte å isf skämmas inför er alla!!:)
Kanske vore ett bra sett att få mig att skärpa till mej för nåt måste göras!!!


jaja, får se hur de blir me saker å ting men en sak vet ja å de e att ja ska sysselsätta mig här ett bra tag till så vi kanske hörs igen snart, men nu ska ja ta å kolla lite på Tv å vänta på att de sista ska checka ut.


                                                Ha en skön Söndag!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0