Ja vet, ja vet!

Här va de törrt värre, förlåt! Men har faktiskt föe en gångs skull haft fullt upp!:)

Fredagen, bestod av 25 års kalas hos min kusin. De blev fullt vill ja lova, dock inte på min front, ja va sällskap till nyktra amnada som var chaufför:)

           Födelsedags barnet i mitten:)


Lördagen bestod av sömn och slapp. Sympatiserade me min man och sov till halv fyra!!! Efter att han varit uppe och lagt  spyor två ggr. När vi vaknat till åkte vi hem till mammsen o myste hela kvällen och åt pizza.
 
Söndagen var en mycket nyttig dag! Jag städade hela dagen här hemma och pysslade massor, Mattias lagade bilen och klippte gräset.
På kvällen bjöd vi hit Chris, jenny och lilla Savannah på tacolasagne och mys. Vi konstaterade att vi måste åka på en kryssning tillsammans så de måste vi jobba vidare på:)

Lite bilder på goa savannah som dock hade lite svårt att sitta stilla därför lite suddiga bilder:






 


Igår. Gav ja mig ut i det fina vädret och rensade lite ogräs tills Mamma,Anna;Liam,Hanberg o Lucas kom hit och vi gick till kicki och betalade ljus och handlade för de vankades grillat hos Hanberg på kvällen. Mumms!

Va tvungen att ta kort på de små godingarna i mormors knä:



Gårdagens Outfit:
 
svarta chinos från gina
Vit T-shirt från lindex
Skärpet från Hm som ja visade i förra inlägget.

Idag har ja fortsatt mitt trädgårdsarbete och rensat mer ogräs och kastat skräp. Måste köpa ny tråd till trimmern så ja kan fortsätta imorgon kanske.

Dagens outfit när ja cyklade hem till mamma på lunch:



Mönstrade strumpbyxor från coop
Blommig kjol från lindex
Svart linne JC
Svart cardigan frå Cubus

Just nu ligger ja i soffan en stund när Mattias åkt på träning. Ska laga ugnsstekt falukorv me mos om en stund, och tänkte även slänga in en äppelkaka när ändå ugnen är på:) Nån fikasugen?

Ikväll blire främmande fågel kl: 21.00. Missa inte fortsättningen.

                                                       Pöss
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0