Inte mycket nytt

Ne vänner, ja har inte mycket nytt att komma med. Sitter just nu på jobbet å har nattpasset. Känns jätteskönt att få jobba lite. Blir galen av att veta att ja går hemma å ite får några pengar. De är ju nåt ja måste ha! Ja fattar inte att de ska va så svårt å få jobb i den här stan?!

Har föresten gjort höst fint på våran trapp hemma, men får lägga in bilder imorgon när ja har min egen dator.

Imorgon när ja har vaknat till framåt eftermiddagen så kanske Petra kommer, för imorgon kväll ska ja ut å käka me henne och Johanna:) Det lutar nog åt en premiär på Redbrick, har aldrig varit där så kan ju va kul att testa nåt nytt:)

Ne nu vill ja att timmarna bara försvinner så ja får åka hem å sova. Det är de bästa med att jobba natt tycker jag, att man får gå å lägga sig när alla andra ska gå upp:P Fast ja föredrar ju å komma hem å min älskling ligger å väntar på mig än att ja precis har missat honom eftersom han börjar jobbet kl 7 när ja slutar.

Men innan ja går så vill ja bara säga hur mycket jag älskar min älskling! Det finns verkligen inte ord som beskriver hur mycket ja tycker om honom och hur mycket han betyder för mig.
Han är de absolut bästa jag har och han gör mitt liv så värt att leva!

You're the one that I want now and for always<3 
Jag älskar dig Mattias Sandqvist så enormt mycket!

                                                        Hoppas ni drömmer sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0