Heldag i örebro!

Idag har jag haft en heldag i örebro med syrran, svägerskan och deras barn.
Först va vi i Gustavsvik, å de va så kul å se de små trollen bada, de älskade det verkligen:)

Lite pix på badarna:

                

Sen åkte vi till Marieberg å käka donkan och kollade lite i affärer, Hittade en mössa.



Shoppa även på Lågprismagasinet till mitt lilla hus:)

             

Sen kom även mitt paket från Hm idag så jag hämta ut de när ja kom hem:

 Detta är vad ja fick! hade skickat efter två mössor oxå (den ena va gratis)

Tänkte att ja skulle va lite mössmodell så ni får säga va ni tycker:

               
Kommentarer tack!

måste även säga att ja har aldrig varit nåt stort fan av  strumpbyxor men de lila coh rosa var HUR sköna som helst!:)
De gråa va oxå bra!:)


                        Va har ni gjort idag?



                                                        Puss O Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0