Dagens produkt!

Jag vill absolut tipsa er som inte har provat creme fraich- soltorkade tomater och fetaost i köttfärssås att göra de!!
Så jävla gott!

Så här gör jag:

Bryn lök och champinjoner(frivilligt)

Ha i köttfärs och stek tills den fått färg och krydda

Sänk värmen lite och häll på lite mjölk

Rör sedan ner creme friachen

Du kan även ha i lite matlagningsgrädde, Ketchup, soja tills du får den färgen du vill ha.

Låt puttra ihop lite, smaka av.

Koka spagetti till!  Mmmm va gott de är!


Igår vaknade ja me världens huvudvärk så ja låg kvar i sängen å kolla på en film. Sen gick ja upp för att öra mig iordning för att åka till stan å möta Sari för en lunch!

En god räksmörgås och kladdkaka senare gick vi en sväng på stan å httade en tröja gjorde ja:)

Älsklingen hämtade upp mig på stan så drog vi in tillöret en snabbis till biltema, skulle ha åkt till ikea å köpt en hylla oxå men vi kom på att den skulle aldrig ha fått plats i hans mammas bil som vi lånar för tillfället tills han lagar våran.

Åkte till nöjes för att se om den nya Irene Huss fanns o tDE FANNS DEN!!! Det gjorde min dag vill ja lova!:)
Så vi åkte hem lagade den goda maten, kollade på idol sen kröp vi ner i sängen å kollade på film. En riktig VIrre dag med andra ord! ME like!:)

Idag blir de söka jobb, sola, gå ut å gå me Sari, plocka äpplen på gården, klippa gräset om ja hinner för ikväll ska ja på ljusparty hos Kicki:)

Så nu har ja gjort mej iordning å ska ta min kära cykel å trampa mig bort mot stan å göra lite ärenden å träffa Petra å kanske nån mer för lunch på min gamla skola! Bra ide Petra:)


                                                                     Hörs Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0