Lyckat party ändå!

JA vill bara uppdatera mitt negativa inlägg innan. Det blev inte så illa som ja trodde, utan de blev riktigt bra iställe:) Även fast många inte kom så dom som gjorde de handlade och för konsulten blev det det party hon har sålt mest på hittills:) Kul tycker jag! Så det blev rikigt trevligt och det kan nog faktiskt bli fler ändå:P Extra roligt att sofie kom eftersom ingen annan kunde p.g.a jobb och annat!

Så många fina grejer kommer hem till mig inom kort och hittade även en fin present till mamma som fyller år den 29:e:)
Apropå de så måste ja ringa runt till mina brorsor och tala om att dom ska ge mej 125:- =). Vi systrar bestämmer och bröderna får bara hänga på hahaha de e bra de!

Slänger upp en dagens outfit oxå:



 Nee nu börjar oskyldigt dömd så vi ses hörrni!

Kommentarer
Postat av: Jenny

härligt att det blev bra ändå gumman.. =D nästa gång kommer jag! hörs i helgen! puss

2008-10-23 @ 10:02:48
URL: http://jennyclaesson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaa, det blev ju lyckat trots att det blev som det blev :) Va riktigt trevligt hos dig gumman!!

Kan ju säga att jag inte tänker flytta å grejja någon mer gång. Släkten i första hand!!

Fick jobbet på MAX by the way!

Puss på dig tjejen!!

2008-11-02 @ 18:40:04
URL: http://kittykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0