Söndags Chill!

Söndagen har spenderats hos mamma. Hela syskonskaran + barnbarn Blev bjudna på mat, spagetti och köttfärssås. Hon e så go'.

Sen blev de hem för soffan och söndags chill!
Flanell pyjamas på, för fan va kallt de va ute!
Chips å dipp å cola!
Hemma stekta hamburgare!
Bra film!

KAn de bli bättre? inte enligt mig;)

Imorgon ska ja nog ta mig i kragen och måla lister, altandörr och försöka röra lite på mig. Ett pilates pass och/eller orbitrek får de bli, måste de bli!

Ne dags för sängen. God natt!

VA har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: virre

Petra: A men du vet att ja måste va rädd om de få jag har;)

2008-10-19 @ 23:53:14
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0