Saker som inte funkar!

Dåligt uppdaterat här då... Men vi har bytt internet så trodde inte att de funka än så ja blev riktigt chockade när ja skulle prova nu och de gjorde de:)
Därimot gick våran boxer sönder här om dan!! Kul liksom ingen Tv. Åkte därför ner till ljudfabriken igår för att lämna in den och trodde vi skulle få en ny på en gång men nej den skulle ju på service vilket skulle ta några veckor.... Jag trodde ja skulle sluta andas när ja stod där, men ni kanske vill låna en så länge sa han, Ja absolut sa ja å åkte hem me min boxer. Kom hem å skulle sätta i kortet..... Men jaha fanns ingenstans att sätta de så igår hade vi endast 1,2 och 4 ungefär. Så de va ju bara att ringa idag å då visade de sig att ja hade fått fel så de va ju bara å klä på sig å åka ner o få ännu en annan. Snacka om att ja kan koppla in och ur boxrar nu.

I tisdags efter att ja hade vaknat efter nattjobbet så fick ja kålpudding av min mamma:) Sen kom Petra å vi flamsade tills Johanna kom och vi skulle ut för att äta. Hade bestämt oss för Red Brick trodde ja men nej de där tjejerna ångrade sig så de sluta på coloseum istället. Men de smaka hur bra som helst och de e ju huvudsaken! Allihop tog vi Veckans erbjudande som innehöll File oscar och efterrätt. Mmmm smaskens!

              
Men därimot kom vi alla överens om att servicen kunde vara bra mycket bättre!

Efteråt drog vi oss hem till min man å kolla på Idol och främmande fågel.

Igår va ja ju som sagt på ljudfabriken sen åkte ja till stan och kikade lite. Köpte en hängande korg till min trapp så s åhär fint är de när man kommer och hälsar på oss nu:


                  

Idag har ja ju då vart på ljudfabriken igen sen hade även mina ljus kommit från partlite så nu luktar de jordgubbsrabarber här hos mig! Mmmm

Har precis ätit min goda köttfärssås som ja berätta om i ett tidigare inlägg å nu ska ja dammsuga för de vankas tjejkväll här imorgon med jenny, jenna, amanda och kanske Emma de ska bli riktigt kul.

Sen måste ja även slutföra mitt påbörjade projekt. Vad de är får ni se när de e klart kanske ikväll.


                                               See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0