Mysig Måndag!

I dag har de varit en mysig dag me Jenny och Savannah:) Vi har vart ute o gått i den sköna solen, käkat kebabrulle, hyrt film och käkat godis:p
Tack så mycket!

Sen fick ja även glatt besked idag, Annie från Paris ringde å undra om ja ville jobba den här veckan..... Vilket ja absolut ville! Hon kalla mig för en ängel men den riktiga ängeln är hon. Måste ha ett jobb!!!
Får snart gå till Transcom.... Det är bara så.

Nu har ja bestämt mig för att ja vill ha ett par converse också. Har tvekat lite fram och tillbaka för de känns inte riktigt jag men nu har jag bestämt mig att de blir ett par! Kanske införskaffar mig ett par imorgon innan jobbet.

Just nu sitter vi å kollar på de här programmet om skolmat med bert Karlsson mfl. Usch de e ju verkligen skit de barnen får i skolan!!!

Ne nu måste ja gå å leta fram mina arbetskläder från Paris, undra vart ja har lagt dom... E ju nästan lite nervös va ju ett tag sen sist.:P

                                                                 Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0