Ljusparty!

Idag ska ja som sagt ha ljusparty, vilket nog blir både första och sista gången för de är typ ingen som kommer tack vare att jag var tvungen att knövla å byta dag. Så de känns som att de kunde kvitta faktiskt. Å de värsta utav allt är att igår så fick ja veta att ja inte hade behövt byta dag iaf,för de konsulten skulle göra istället för att ha mitt party blev inställt! Men då ville ja ju inte knövla me alla ännu en gång för då kommer väll ingen tillslut+att ja är ju nästan ruinerad bara av att skicka sms till alla flera gånger om. 

Men nu sitter ja iaf å väntar på att min syster ska bli klar så hon ska följa me mig å handla. Så ja har nåt å bjuda på:P Å eftersom vi inte blir så många så får ja köpa extra mycket till dom som faktiskt kommer:)

Aja hoppas de blir trevligt iaf!

                                                                            Puss
  

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0