Trick ore treat=)

I torsdags va de då Mammas dag=) VI blev bjudna på god mat och hade de mysigt.

Ja har nog aldrig gett bort en sånn billig present som för 3 kronor!! Men hon fick mer oxå:P

Sånn här fin pumpalykta gjorde ja o Mattias till mamma:




Igår va vi och åt kinamat med Z o Abou, sen åkte vi hem till Z och badade bastu, jag och grabbarna och de drack öl. Som vanligt vart de ju fullt för vissa men inte för mig. Sen kom Steff och Lollo och hämta oss och skjutsa oss till Mc och sen hem.

Idag blir de lite fest här på Masmästarevägen med lite kompisar. Hoppas de blir kul!
Hmm då e de ju bara va man ska ha på sig och vilka av skorna man ska ta;)

Nee måste klä på mig nu, mycke ska ordnas innan de kommer: Hämta kjol hos johanna, handla, städa, laga mat och duscha och göra sig iordning.

Ha en bra Halloween kväll=)                                 Kyss

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack snälla, ja jag är jättenöjd! =)

2008-11-01 @ 16:33:42
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0