Solig dag!

Idag har vart en mycket solig dag så då passa ja faktiskt på att gå en omväg till affären=) Sen kom ja på att ja kunde ju faktiskt passa på att sola oxå nä ja ändå va i köpcity så de gjorde ja:P Sen gick ja då in å handla å ja handla så ycket så tillslut kom ja fram till att ja aldrig skulle orka bära hem allt så som tur va kom min bror och hämta mig å skjutsa hem mig och mina påsar:) hahaa

Sen har ja även gjort pilates idag oxå å just nu sitter ja å äter min goda hemmagjorda sallad inna ja måste hoppa in i duschen å göra mig iordning. Blir en utekväll på strandkanten med brudarna ikväll=) NIce! så de e tur att ja har förberett mig lite idag då me promenad å så för ikväll blire fläskfile jumbofries och bearnisesås=) MMMUmms har redan kollat in menyn på internet haha.

Nee nu kan ja inte sitta här o babbla mer in i duschen va de! Puss godingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0