Keep up the good work!

Japp har kollat på prison break och trampat på orben i pauserna, alltid nåt=)
Och inte nog med det så tog ja även en kvällspromenad med syrran och hennes hund sebbe.
Ojoj fortsätt så här nu virre!!!:)


Dagen har inte bestått av mycke, myst me mamma. Va me henne till banken o sen följde ja me henne hem.

Bara så om ni har missat det så älskar ja verkligen min mamma mest i hela hela världen!!! Hon har en mycket speciell plats i mitt hjärta!<3 Hon kämpar o står i även fast hon är så sjuk som hon är, aldrig något klag och så rädd för att va till besvär. 

Mamma, va gjorde ja utan dej?

Hoppas grejerna från partylite kommer snart så att hon får sin present snart!!!

Hoppas på att träffa tjejerna i veckan oxå?! Pratas ju om ett restaurang besök på onsdag kväll a'la "sex and the city" Det hoppas vi starkt på:)

Nee nog me skit prat ska försöka få me mig min man in till sängen å sova!

                                         Go Natt

Ps. informerar imorn om ja har skött mitt påbörjade projekt skinnybitch:P

Kommentarer
Postat av: virre

Alexandra: Å men hej har du oxå blogg va kul=)

Hehe ja de blev ju skit bra så de va ju inge å va så negativ till som ja va:P

Ja du får ju inte låta henne köra med dej för de förstör ju för dig! Å föresten tycker ja att du är jätteduktig!



Å grattis! Ha de bra

2008-11-04 @ 00:04:56
URL: http://virredirre.blogg.se/
Postat av: Alexandra

PartyLite grejjerna är skiickade!! Så snaart kommer de!! =)

Jaa, har haft en blogg ett braa tag, men har tagit bort massa massa inlägg..

Nej då, ingen som ska köra med mig inte.. No waay! Jag står på egna ben liksom.



Krams!

2008-11-04 @ 22:27:41
URL: http://kittykiller.blogg.se/
Postat av: Alexandra

PartyLite grejjerna är skiickade!! Så snaart kommer de!! =)

Jaa, har haft en blogg ett braa tag, men har tagit bort massa massa inlägg..

Nej då, ingen som ska köra med mig inte.. No waay! Jag står på egna ben liksom.



Krams!

2008-11-04 @ 22:48:34
URL: http://kittykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0