fullt upp!

Ja man kan nog säga att de senaste dagarna har det varit fullt upp.
I måndags var ju jag och min syster ute och gick. Efter det gick vi hem till mammsen och hälsade på henne.
När vi hade varit där hela eftermiddagen och skulle gå hem, kom Ronny i sin nya minibuss å fråga vilka som ville följa med till kristinehamn! Ja sa ju självklart ja på en gång, även mamma, Jessica och Lucas följde med.
Så vi åkte både till Ica Maxi och Coop och köpte lite presenter till LIam som blir ett år på lördag=)

Mamma va snäll och köpte en jättefin krans som ja ska ha på dörren:)

Lucas blev jätteglad när han fick åka bil inne på coop!
   

Å Liam fick vara mössmodell hahaha.
  
   
Vi kom väll hem srax innan halv elva å båda pojkarna somna i bilen. En jätterolig kväll!

Igår hade ja ställt in mig på en slappar dag men så blev inte fallet:)

Mamma ringde strax vid tolv och fråga om inte ja kunde följa med till Jysk och svenska hem å kolla lite.
Så de va bara att pallra sig upp ur soffan och göra frukost och göra iordning sig.
Sen drog vi iväg och va borta nästan hela eftermiddagen, och köpte lite fler presenter till Liam.
Mamma skjutsa hem mig och ja lagade mat. Köttbulla och potatis.
Sen kom mamma tillbaka å vi åkte en sväng till Ronny med lite grejer.

´Ja hade bestämt mig för att baka och johanna kom på kvällen och vi bakade och kolla på desperete och gjorde lite mat.
Mysigt värre och en jättegod kaka!=)



Idag vet ja inte va de blir så vi får se!

Va ska ni gö idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0