Frossar söndag!

Nu e de diet som gäller säger ja bara och där med basta. vägde mig hos min syster igår och ja trodde de var ett skämt först, men det är den bittra sanningen tyvärr. Allt ja äter måste ju ta vägen nånstans. Men ja kommer aldrig kunna bli en sånn som slutar med det totalt för det varken vill ja inte eller skulle ja aldrig kunna. Livet måste ju va lite värt att leva..
Men mortionen kan ju bli bättre så det ska ja satsa på nu. Först en riv start sen ska ja verkligen skärpa till mig.
- minst 5kg är vad som gäller!

Detta skriver ja pga gårdagen som bestod av mycket gott. Mcdonalds, chips, dipp, cola, Min å älsklings goda köttfärssås, choklad. Ja ni ser.

Lördagen blev som ja trodde, mycket lyckad!
Men nu får det vara torrt fram till juldan. Efter skrapsår, halvvrikade fötter, kolsvarta strumpbyxor eftersom ja gick utan skor från statt till max. Fast de gjorde inte så mycket eftersom de redan va trasiga efter mina två vurpor.
Men som sagt kul va de!:)

Nu sitter ja å väntar på min syster vi ska gå ut å gå i minusgraderna. Ni vet dom där kilona;)
Sen ska ja nog gå hem till min mamma. Har inte träffat henne på typ en vecka:( alldeles för längesen.
Så dit ska ja sen. Mattias skulle ändå inte komma hem förens typ åtta ikväll så då är de inge kul o sitta hemma själv.


            Such years, with good mood of a photo... Photographer David Trood

                                                                                    O I wish!


                                                                                       xo xo

Kommentarer
Postat av: petra

yeah yeah, överdriv inte du är perfekt som du är!:)

2008-11-17 @ 15:05:11
URL: http://petrataaveniku.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0