Fredag!

Fredag idag, gött! Mår sämre idag än va ja gjorde igår:( Fan. Skulle baka massa idag tänkte ja men ja orkar fan inte.
men ikväll ska ja iaf laga middag till Mattias när han kommer hem.

Cheddarost fylld lövbiff med nån potatis och bearnisås. Har inte bestämt mig va ja ska göra för potatis?!n Klyft kanske.
Sen ska iaf ja ligga hemma å kolla på Idol med lite gott. Han brukar ju alltid ha andra planer så ja får väll se om ja får sällskap lr inte:P

Igår kväll va föresten jättetrevligt=) Jättegod mat! Vitlöksbröd till förrätt, Biff till varmrätt och saffransmunk med vaniljglass till efterrätt. Hade lite svårt att bestämma mig om ja skulle ta biff lr en harrysburgare men ja tog biff som de flesta andra annars blir det alltid att ja ågrar mig när alla andra får sin mat:P Är ni så?

Annars i helgen då?! Va prat om utgång imorn men inte för min del iaf. Tänkte ge som förslag om vi skulle gå ut å käka istället men de känns som ja kommer bli nerröstad:P A får se hur de blir.

Nee undra om man skulle ta å kolla på en film lr nåt.


                           XO XO



Kommentarer
Postat av: amanda

jag hade röstat på att gå ut o köka, för jag ska inte heller festa imorn. känner verkligen inget sug efter att festa.. då är det lika bra att strunta i det. krya på dig föresten =)

2008-11-28 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0