Söndag....

Nu sitter jag här på jobbet igen å väntar på att gästerna ska checka ut så jag har nått å gö innan ja somnar!!! Men de e klart, ja skulle oxå sova länge med tanke på att det faktiskt är söndag och man ska ha sovmorgon då! Borde va lag på det....!!! Men men jag känner ju några slantar det gör ju inte dom :P hehe.
Därimot hade de suttit fint med lite sovmorgon för ja somnade inte i natt förens typ halv tre kanske, vaknade igen vid tre när mattias kom hem från krogen. Somna inte om igen förens vid halv fem ungefär å väckarklockan ringde klockan sex!! Tur att ja tanka bilen innan jobbet så ja bara kan åka raka vägen hem sen o ta en powernapp tills ikväll. Då  
blire bio i grannkommun med älsklingen, brorsan o soffipropp:) Batman för hela slanten!!! Men ja blev nästan lite orolig när ja gick in för att boka biljetter o såg bilder på filmen, den såg väldigt läskig ut:s! Tur att ja har mattias me mig så ja kan krypa upp hos han när ja inte törs se;) hehe.





                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0