Undra vad natten har att bjuda på?

Yes en vaken natt till. Men den sista på ett tag iaf. Har haft sällskap av Angelika fram tills nu. Uppskattat!!!

Snart är de dags för fyllona på statt att ragla hemåt oxå. Vissa mer nöjda en andra kanske och vissa mer ledsna än andra kanske. Ja är iaf glad att ja e där ja är och slipper sånt ikväll för de hade ka inte orkat med idag.

Fast lite sugen på fest blev ja när ja såg mina glada å härliga arbetskamrater ha skojigt efter de hade vart på julbord=)

Har iaf typ 5 och en halv timme kvar här sen vid halv tio blir ja å M hämtade av Chris o Jenny för då blir de arlstad och julhandel. Skönt för mig att ja e klar å slipper stressa som de andra som är ute i sista sekund. Jag gjorde ju mina sista köp i  örebro igår (torsdag) som var en mycket mysig dag med mammsen och syster och Lucas. Sen kom även bror med familj dit som vi mötte upp. Världens goaste bild fick ja på kusinerna som kramades men den får ja lägga in imorgon eller nåt.

Jag köpte:
2 julklappar til Mattias, kan inte säga vad de är för han brukar läsa här ibland:P
Lösnaglar
Rött nagellack 
Armband
Å en ny vinterjacka=) Halva priset så den kosta 400 istället för dubbelt så mycket alltså:P Guu den va skit skön.
Tror inte de va någe mer.


Få se om de blir något roligt imorgon. Tror iofs inte de för efter igår vart de rätt tomt på kontot tills på måndag då ja får nya friska slantar=)

Nee sov nu så gott ni så ska ja försöka hålla mig vaken ett tag till. Hoppas de går fort i natt!!! Hoppas hoppas hoppas!


                                                           P o K  

Kommentarer
Postat av: Karin

Va skoj du hade shoppat!

Vi hade verkligen askul! Det kanske syntes? :) Hhihi

Kramisar

2008-12-21 @ 18:05:22
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0