Träningsvärk!

Jag har verkligen dödat mina lår de här dagarna o helvete vilken träningsvärk ja har. Igår och idag har vart riktigt illa, fast träningsvärk är ju som mattias säger en jävligt skön smärta=)
Men man går ju som om man har skitit på sig. Tur att man inte behöver gå mycke på det här jobbet.

Å va är det med mig å kläder? Jag får aldrig nog! Dom här hittar jag gärna under min gran:

Matilda Skirt   Vivienne Skirt   Central Skirt

Dessa är från Nelly Gudomliga kjolar!

Sen har ja hittat fler skönheter på Asos

ASOS Petal Backless Halter Dress   ASOS Satin Bow Front Bandeau Dress   ASOS Black And Gold Lace Dress  ASOS Bow Back Taffeta Prom Dress

ASOS Satin Cut-Out Back Prom Dress  ASOS Premium Pleated Lace Prom Dress 
Jag ska nog ge mej där annars kan ja hålla på så här i evigheter! Men ni fattar!


Aom grädde på moset börjar ja bli täppt i näsan och få huvudvärk oxå. Å ja som inte tog me mig nån nässpray idag heller=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0