Skräpmatsgener

Ja läste i tidningen förut att om man är mycket sugen på skräpmat kan de bero på en genetisk gen. Ha där får ni alla som tycker att ja e så tjock som alltid käkar Mcdonalds, ja har n genetisk gen så ja måste:P

Blev ingen träning ikväll så tur att ja gick hem, men fan va jobbigt de är att det inte plogas ordentligt! Ja blir så irriterad, det finns ju maskiner till det så gör erat jobb ordentligt för f*n! Snön blir blaskig å sen fryser de på å de blir spårigt å man halkar omkring där som bambi verkligen. Dubbelt så jobbigt å gå. Så istäälet för träning hälsa ja på min gullunge Lucas och bästaste syrran. Vi mumsade ost och kex och prata lite inför julafton sen körde ja rally i hallen med Lucas med han som passagerare. Hahhaha men han tyckte de va skitkul=)

Har bara julklapp till M kvar att köpa men det måste ja in till örebro för att köpa så kul att man blev bjuden;)
Så ja får nog ta me mig min mamma på torsdag kanske å försöka hitta nåt:S

Men nu ska ja göra mig iordningen för kvällen för de blir prison break å sen däng ner i sängen. Ska bli så gött å sova!!!

                                                      Go Natt Godingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0