Skön kväll!

 En skön kväll framför mig nu. Har för en stund sen bäddat ner mig i soffan me pyjamas å allt. Mätt å belåten efter att ja laga torsk med äggsås och potatis när ja kom hem från simningen. Känns så skönt efter så här när man har vart så duktig. Träffa Anna oxå så ja gratulera såklart till bebisen. Guud va kul, ja börja nästan gråta när ja läste de i tidningen idag:P.
Skönt ska de bli å sova imorrn oxå!!! Så sjukt trött har ja vart hela dan.

Mammsen sitter här brevid oxå för hon ska ta med sin bil hem som ja fick låna till badet å de.

imorrn blir det öret me mamma, Jessica å Lucas. Mysigt! Då ska ja hitta nåt till M å då är ja klar me mina klappar=) Gött!
Sen ska ja köpa naglar och nagellack+att Karin tipsade om att de ska finns ursnygga pumps på din sko så ett besök  dit blir det så klart.

Nee tebax till slappandet i soffan.                     Go natt!


Mycket möjligt att de kommer se ut så här imorrn!=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Till Örebro ska jag på fredag.. trist nog själv.. =/ Blääh, men men..

Hoppas ni får det skojjigt!!

2008-12-17 @ 23:08:12
URL: http://kittykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0