Seg måndag!

Trött som tusan idag. Men snart har jag gjort min arbetsdag och jag får gå hem=) Ska ordagrant gå hem oxå.
Behöver gå hem å laga mat för ja har inte ätit nåt än men skulle helst vilja dänga ner mig i soffan för resten av dagen. Men så blir inte fallet för ja ska kolla på Michelles lucia vid sex å sen kanske iväg å träna om det blir nåt!?=S Återstå att se om men om inte har ja ju iaf garderat mig med en promenad=)

Sjukt igentligen va liten världen är och hur allt kan slumpa sig? Här börjar man läsa en blogg om en person som inte har en aning om vem det är först men efter ett tag faller mer å mer bitar på plats och tillslutt kommer man på att men gud de måste ju vara HON!!!
Sjukt! Ja tycker synd om dig...


Aja har inte så mycket att lätta från mitt hjärta idag så vi hörs nog inte förens imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hittat för blogg nu?

2008-12-15 @ 20:44:09
Postat av: Virre

anonym: Det har å göra med en kompis syster.

2008-12-16 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0