Nyvaken!

Japp vakna nyss efter en lång natt. Trodde aldrig den skulle ta slut men ja e stolt över mig själv för att ja som är typ världens tröttaste person var vaken 23tim i sträck eftersom ja gick upp nio igår å inte hann sova nåt innan ja började.

Så nu är de bara att ladda för nästa med att gå på kalas. Anna fyller år och vi ska bli bjudna på mat=) Passar perfekt!
Synd att inte mattias kunde följa med bara för han skulle jobba=( Vi ses knappt den här veckan... Han börjar när ja slutar och och sen jobbar han sent hela veckan så han kommer hem när ja börjar=(
Får se om han står för sitt ord och vi går ut å äter på fredag?! De skulle va mysigt då!

Nee nu ska ja klä på mig och ta en walk innan kalaset.

                                                      Puss å hörs



          

Kommentarer
Postat av: Karin

Halloj nu har jag blivit medlem på gratismode.se, bli det du m o klicka på länken så får jag lite värvningspoäng :) http://www.gratismode.se/?c=18751

Kram K

2008-12-02 @ 21:43:28
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0