Kul Lördag!

En mycket rolig dag måste ja säga. Först en heldag i fotbolls hallen med Jenna, Amamda, Jenny och Chris och Savannah.( Förutom ett lunch stopp med familjen som hade vart i badhuset så ja fick min hamburgare:P)
Grattis till grabbarna som blev tvåa i cupen, synd att de inte vann för de va ju så nära men duktiga ändå=)

Sen kom alla tjejerna hem yill mig på kvällen och vi åt chips å kollade på Mysteriet på greveholm:P, spelade guitar hero å pratade skit i flera timmar ända in på natten tills karln kom hem. Tack för en jättetrevlig dag och kväll flickor. Like you alot!

Idag blev de julklapps inköp med Amanda på skyltningen, sen sola vi och nu sitter vi allihop o kollar på Wallander.

Imorgon blir de jobb, luciatittande på michelle och träning.

Lite pix på guitar hero rockarna, hann dock inte få nåt på Amamda som ja måste säga va bäst:P







                                

                              Puss å Go Natt

Kommentarer
Postat av: Virre

Alexandra: Dom är alltid goda. Ja de hoppas ja verkligen att den gör.



Amanda:ja mys hade vi verkligen.



Petra: Jo d blir nog inge julstatt för min del.

2008-12-14 @ 21:45:07
Postat av: jenny

märkte inte ens att du tog kort ju.. =) tack för en trevlig lördagkväll! får höras imorrn.. pusssss

2008-12-14 @ 23:27:34
URL: http://jennyclaesson.blogg.se/
Postat av: amanda

dt var en mysig lördagkväll, tack för den flickor, måste vi göra fler ggr tkr jag =)

2008-12-15 @ 14:07:39
Postat av: jenna

får väl säga som resten av dom som va den kvällen, ritkgit trevligt!!:D hihi

2008-12-16 @ 17:25:22
Postat av: Virre:

Amanda,Jenny och Jénna: A skit kul verkligen tycker jag ni e så roliga att vara med. Måste absolut göras fler ggr. Nyår eller hur!?



Ja e lite seg å svara på kommentarer känner jag:P

Hörs Flickor pussss

2008-12-16 @ 21:20:06
Postat av: Virre

Juldan menade ja! Sälen blir ju mys hela veckan=)

2008-12-17 @ 07:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0