Julbaksdag!

Imorse kom mamma å väckte mig vid tio. Ja hade glömt å ställa klockan men ja drog på mig myskläder och borsta tänderna sen va ja klar.
Då åkte vi till coop för att handla all julmat, vilket alla andra oxå skulle göra men de visste ja ju innan så.
Men varmt som fan blev  det efter en bra stund på affären i dunjacka och mössa så ja trodde ja skulle dö.Men efter säkert en och en halv timme va vi äntligen klara! Phuu.

När ja kom hem efter de så har ja stått å bakat å blev nyss klar!=) skönt. Nu ska ja bara njuta av ledigheten och julen utan några måsten.
Eller imorgon har ja ju iofs lite ärenden oxå. Ska me mamma å Syrran å handla de sista till julafton sen skulle vi nog äta nåt tillsammans på stan.
Sen tänkte ja hinna sola och göra iordning naglarna och få nån att göra slingor på mig innan Mattias å ja ska hem till hans mamma och ha julafton där.
Så ringde Pappa oxå å ville att ja skulle följa me han till örebro å köpa julklappar, å ja hatar när man dras mellan flera och man måste säga nej de är nåt ja har svårt för, att säga nej. Men han kan ju faktiskt inte bara komma när de passar å tro att alla har tid. Fast de e ju inge ovanligt:/

Aja nu ska ja ta å göra mig iordning å se va kvällen bjuder på:)

                                        Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Karin

God Jul gumman

Kram K

2008-12-24 @ 11:30:14
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0