God Morgon!

Fast ja har ju iofs varit vaken ett par timmar redan, sitter på jobbet. Skapligt pigg ändå för att bara ha sovit typ 1-2 timmar inatt:S Fattar inte blir så trött på mig själv.

Igår va bästa kvällen på länge, bara massa mys me min baby<3 Det gillar vi skarpt=)
När vi gick och la oss slog vi på Mysteriet på Greveholm, ska försöka skaffa oss riktig julstämning så de blir å försöka kolla på alla tre kalendrarna innan jul. Mysteriet på Greveholm, Pelle Svanslös och jul i Kapernaum.

När ja va liten och gick i typ trean, gjorde vi föresten en pjäs i skolan nämligen Pelle Svanslös Och gissa vem som va Maja Gräddnos?!;) Japp ja sjöng en sång själv för hela skolan och allt. Hahaha

Inga klänningar än heller=( Hoppas dom kommer på Måndag för så lång tid tog de me  GoJane iaf.

Ikväll blire inte mycket, jobbar till 8 sen skulle ja ringa Amanda för hon va ensam ikväll så vi skulle nog softa lite ihop. Känner på mig att ja kommer va jävligt trött bara. 

      
Som sagt är ett par timmar kvar så ja skriver säkert fler ggr idag men nu ska ja iaf gå å ta mig en skinkmacka=)

                                Ha en bra dag!


              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0