God Jul!

Igår hann ja inte me bloggen så ja skriver idag de ja skulle ha skrivit igår:P

En underbar dag hade ja iaf. Hur va eran?

Ja fick ju klänningarna av älskling + underkläder.
Sen fick ja en jätteskön morgonrock + gosiga sockar
En parfym och min månadssten i halsbandsberlock
Och ett par sockor och två kokböcker
Och MYCKET pengar!

Först åt vi julfrukost hemma hos jessica å hanberg där vi sen skulle vara på¨kvällen med hela familjen + mormor + hanbergs mamma

Efter de åkte vi hem och gjorde iordning oss innan vi åkte runt med julblommor till Mattias farmor och farfar och pappa.

Sen åkte vi tillbaka till jessica där vi spenderade resten av kvällen som sagt. Mycket god mat, godis och kakor.
Ja fastnade framför Guitar hero och klarade ut spelet på easy nivå=) Så nu är ja helt fast.


Nu sitter ja bara hemma å ska strax hoppa ner i duschen för snart kommer Amanda och Jenny hit å vi ska laga lite mat å ha mysigt=)

                                                         God Fortsättning!

Lägger in bild på mina naglar som ja prata om, de blev riktigt bra måste ja säga.




Kommentarer
Postat av: Missbumblebee

Halloj där!

Tänkte höra lite med dej, jag håller på med något av en undersökning på min blogg;

Vad har du för musiksmak? Något favoritband/artist/låt?

Skulle vara jätteroligt om du kan berätta lite om vilken sorts musik du gillar o varför du gillar den.



Ha en underbar kväll!

//Missbumblebee

2008-12-25 @ 21:47:31
URL: http://missbumblebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0