Bästa och Värsta!

Natten har inte börjat så bra men de löste sig ju tillslut iaf  som tur är.
Den värsta egenskapen jag har tror ja e att när det blir problem och jag blir nervös så blir ja knallröd på hela kroppen och eftersom jag är så himla ljus så blir ja verkligen KNALL röd. Det lyser liksom. Så det är jag just nu kan ja säga:S

Det här är för det mesta världens bästa jobb men ibland.... Som alla andra så klart.


Imorgon är ja ledig så då blir det någon slags av träning. Simmning lockar mycket!
Annars ska ja tvätta och göra lite nytta tror ja.

Kollade på julkalendern imorse när ja kom föresten, GUUUUD va dålig!!! Vart va julen i det hela?
Nee tacka vet ja julkalendrarna som gick när man va liten som Mysteriet på greveholm och Pelle Svanslös, Pettson och Findus, Stjärna i Kappernaum för att nämna några.


Har läst lite bloggar med önskelistor. Va önskar jag mig?

Hmm.... Tålo tänkas på.


Nee nu ska ja jobba bort min rödhet och hoppas de går å lägger sig snart.


                                                              Go Natt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, hette den inte Jul i Kapernaum??

Jag har Mysteriet på Greveholm å Pettson å Findus här hemma.. :D Ajj lajk. Dom kalendrarna jag gilla bäst..!

2008-12-04 @ 17:47:11
URL: http://kittykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0