Uppdatering!

Har vart ledig i några dagar, det märks för nu va det längesen ja skrev nåt här men men ja ska försöka uppdatera om läget!

I lördags jobbade ja först sen bar det av till hällerfors på släktträff. Det var jättekul!            

I söndags jobbade ja oxå å sen va ja på kalas, efter det grillade vi hemma hos min syster. Mm va gott de va:)

I måndags var vi hos Mattias mamma och hälsade på då betämde vi att vi ska åka på kryssning tillsammans den 10e september, Lasse Stefanz spelar men kul ändå tycker ja! Å ja längtar så:)
Sen va vi även på IKEA oxå med märta;) och då köpte jag bl.a en ram till ett stort kort på mig men mitt ögonmått är så fruktansvärt dåligt så ja köpte ju en alldeles för stor ram så de e ju bara å åka tillbaka å byta men det gör inget för då har ja ju en anledning att åka dit igen snart:) Å va även inne en snabbis på skopunkten å hitta så mycke fina höststövlar! Snyft ville köpa allahoppa!





Enkel Dra På                                              PLATT RYNK                            KIL PÖS

I går gav ja mig ut på stan för att söka lite jobb men de blev inte så mycke av de, desto mer idag. Därimot gjorde ja en hel del shopping eftersom ja har fått för mig att göra om en del hemma i mitt vardagsrum:) så nu håller ja på för fullt men ja vart ju tyvärr avbruten eftersom ja var tvungen att åka till baggängens jour vårdcentral med  urinvägsinfektion:( För tredje gången dessutom!!
Sen gick även våran dvd sönder så nu kan ja inte kolla på sex and the city heller, aaa Panik!!
+ att ja även fick min första mobil räkning sen ja skaffa abonnemang....... Shit tänkte ja när ja öppna 700 spänn!!!
I dag blir de iaf telia å se om man kan få nåt sånt där tak eller nåt så de spärras vid en viss summa som petra har:S Hoppas de annars går ju inte de här!

 Ja de va väll inge mer direkt tror ja, därimot en annan sak är att ja har kommit på va svårt de e å lägga över bilder från mobilen till datorn:(  Värsta skivan å allt man måste installera. åå va jobbigt!

Men ja ska försöka lösa de problemet oxå tills kryssningen:)

Ne nu får ja snart gå hem, då blir de hämta ut p piller, byta en ljusstake som ja köpte igår som va trasig:(, gå till telia som sagt och söka jobb på coop och handla. Dessutom fortsätta i mitt vardagsrum:D

Buise Woman:D

                                                                                     KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0