Som en fredag ska vara!

I dag är en sånn fredag som alla fredagar borde va enligt mig.
Kommer hem från jobbet skittrött, myser lite me killen, åker och handlar tillsammans, ska laga god mat och bara vara hemma och kolla på tv. Är inte det den ultimata Fredan? Eller vad tycker ni?

Jag tycker iaf att lövbiff m. pommes, chips med dipp och jönssonligan låter sjukt bra:D
Jönssonligan går för övrigt på tv4 kl åtta ikväll, om ni tyckte att min fredag lät bra alltså;)
                                        


                                             
 



                                     
Nu ska ja försöka mig på att lägga in en profilbild! Håll tummarna!

                                                       Kyss
                              
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0