Skitkul och mindre kul!

Igår var jag då till tandläkarn, o ja blir lika förvånad varje gång dom säger att ja sköter mina tänder bra:O det finns nog ingen annan som äter så mycket skit som ja o dricker mer socker än ja å ändå säger dom att ja sköter mina tänder bra?? Ni skulle bara veta säger ja!!

På kvällen åkte jag, älsklingen, Anders, Matilda och Hanberg ut i jessicas och hanbergs nya båt för att åka ring!
Å jävel va kul de va!!! Ny favvo absolut!!!:d men jävel va kallt de va när man hade åkt färdigt, men de va de värt!:D hehe
Skulle för en gångs skull ta bilder så ja kunde lägga upp här men tror ni inta att telefonen dog precis när vi åkte ut så ja kunde ju inte ta några:( Men förhoppningsvis blir de lite ny sol snart så ja kan göra om de o då ska ja at bilder ja lovar!)

Idag har ja bara sovit tills ja börja jobba klockan tre och nu sitter ja här och har inte roligare än att jag sitter och skriver jobb ansökningar!!! Finns det nåt värre än att behöva söka jobb? Upplys mig gärna för just nu så känns det inte som de:(

På lördag ska hela min familj bye the way på släktträff/kräftskiva till pappas släkt i hellerfors!!! Vi har inte träffat dem på säkert fem år minst å alla nya barn sen som bara ploppar ut dom har man inte ens sätt överhuvudtaget. Så ja måste säga att de verkligen börjar bli dags att uppdatera lite. Undrar vad man ska ha på sig??

aja ses senare loppor små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0