Shopping och mer shopping!

I onsdags blev det ännu en dag med mycket shopping:) De bar i väg in till Karlstad med syrran, Hanberg och lucas!
Jag fick många påsar med mig hem me mycket smått och gott så ja var mer än nöjd.

En svart spets tröja från monki
Svarta lack leggings
en lila och en orange sjal
en svart tshirt / klänning
En svart liten axelbandsväska
Ett lila och ett rött nagellack
En svart kort kavaj
En tröja till min älskling
En present till lilla Liam.
3 par trosor

Som sagt mycket smått och gott!

Sen när ja kom hem kom johanna och vi gjorde pannbiff och potatis och kollade på beck.


Igår va ja och älskling hemma hela dan eftersom han har knäckt ett revben på fotbollen så kunde han inte jobba:( och ja var väldigt vissen faktiskt med magont och lite feber.

Idag var vi oxå hemma men då kom Luas och Michelle (mina söta syskonbarn) på besök. Sen bar det hem till mamma en svängh som var väldigt dålig idag:( Usch ja mår lika dåligt varje gång ja ser henne så där, vilket tyvärr börjar bli lite av en vana....
Sen åkye vi hem till Jessica o Hanberg och åt lite max och spela lite pingis och kasta pil innan vi åkte och hämta mattias mamma och ove från happy days på woodys.

Imorrn blir det noramacken:) Ja älskar verkligen marknader det är så mysigt på nåt sett tycker ja!

Jaja slut på uppdateringen!

                                              Sov gott!



Kan föresten stryka min lista ja hade i ett tidigare inlägg över vad ja ville shoppa:

Gråa jeans
svarta chinos
svart kavaj
ankelboots med klack
lite bas tröjor

Det ända som ja verkligen skulle behöva är en ny kjol... Har letat överallt men hittar ingen bra, nån som har nåt tips? JA vill ha typ en svart, inte för lång kjol som man kan ha skärp i och som man kan ha både till vardags och fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0