Ny dag,nytt liv??

I dag mina vänner börjar mitt nya liv, visserligen som så många gånger förr men det skadar aldrig att inte sluta försöka.
Jag och Mattias har bestämt att vi ska gå ut och gå varje dag och inte äta något godis på veckorna. Hitills har vi lyckats men å andra sida är det ju bara andra dagen.:)

Men båda två är så godissugna så vi skulle kunna döda för att ha en stor godipåse här med massa löständer...MMMM!
Det är min absoluta favorit!:)

Men men ja knaprar så snällt på ett äpple istället för nu ska ja verkligen försöka bli ett par kilo lättare och nån storlek mindre!


So Wish me good luck!

                                                     Go natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0