I love it!!!:)

I dag har det varit en sånn där alldeles underbar dag:)  Gissa varför??? jo den har innehållit mycket shopping! Me like:)
Tyvärr har ja ju inte kommit på än hur man lägger in bilder fr¨ån mobilen men ja kan ju iaf berätta för er!

En grå stickad tröja på gina
En grå spetsklänning på Gina
En trippeltång:) Jippie
Ett par skor Från skopunkten
En ram till mitt kort
Vita korgar
Två lampor
Doftljus, allt från Ikea:)

Förstår ni nu varför ja är så glad?!

Å det allra bästa var att jag fick en present av min Älskling! Ett jättefint doft ljus som det stod Jag Älskar Dig på. Så himla go e han, sen stod det även världens kärleksförklaring på det oxå och han sa att han ville köpa det för att texten stämde så bra:) Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar min kille alltså! He is the best<3
jag återkommer med vad det stod exakt senare.

                                                                                        KYSS V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0